Olej 5W30 Total Ineo Long Life 1L Euro IV V Dpf
(41,36 zł szt.)
Opis
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, typu Low SAPS, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla koncernu VOLKSWAGEN, MERCEDES i BMW. Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin.
Zastosowanie
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, w których zastosowano specjalne systemy oczyszczania spalin, umożliwiających spełnienie wymagań normy emisji spalin EURO IV i V . Specjalnie opracowany dla silników grupy VOLKSWAGEN (VW, AUDI, SEAT, ŠKODA) również wyposażonych w pompowtryskiwacze, common-rail i w filtr cząstek stałych DPF, jak również dla silników grupy MERCEDES-BENZ, BMW. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
Wydłuża żywotność DPF
W samochodach VW ze zmiennymi okresami międzyobsługowymi (QG1) pozwala na osiągnięcie maksymalnych dopuszczalnych przebiegów między wymianami oleju (do 30 000 km silniki benzynowe i do 50 000 km silniki Diesla). W silnikach Mercedes diesla z lub bez DPF pozwalający na wydłużenie przebiegów do 30 000km pomiędzy wymianami. W przypadku BMW odpowiedni również do silników Valvetronic jak również do silników Diesla z DPF. Dzięki zastosowaniu technologii low SAP zapewnia całkowitą kompatybilność z filtrami cząstek i katalizatorami utleniającymi. Doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części. Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy. Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika. Szczególnie niska lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA: C3
Homologacje konstruktorów:
VOLKSWAGEN: VW 504.00 / 507.00 (pokrywa wszystkie wcześniejsze wymagania
norm: VW 502.00/505.00/505.01, VW 502.00/505.00, VW 503.00/506.00/506.01*, VW
501.01/505.00 (*dla silników R5 i V10 produkowanych od 2007r)
MERCEDES-BENZ: 229.31 i 229.51
BMW: LL 04 pokrywa również wymagania norm LL01 i LL 98
PORSCHE: C30
Komentarze (0)
Zobacz także