K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania
K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania

K2 Silikon Czerwony +300°C 300ml do uszczelniania

T318
28,99 zł

(28,99 zł szt.)

2 szt.
Nowy

Opis

Linia dodatków K2 Go! została zaprojektowana z myślą o kierowcach, którzy pragną zwiększyć trwałość komponentów swoich pojazdów. Produkty z tej serii skupiają się na ochronie najbardziej wrażliwych części silnika, minimalizując tym samym ryzyko drogich napraw.

K2 GPF Go! w pojemności 250ml to specjalistyczny dodatek do paliwa benzynowego, stworzony, aby efektywnie chronić filtr cząstek stałych GPF (Gasoline Particulate Filter). Filtr ten ma za zadanie zatrzymywanie sadzy generowanej w procesie spalania w nowoczesnych silnikach benzynowych.

Regularne używanie go co 2000 km pomaga zredukować osadzanie się cząstek sadzy i węgla, co zapewnia lepszy przepływ spalin, poprawia spalanie oraz przyczynia się do wydłużenia żywotności filtra GPF i katalizatora w pojeździe.

Produkt jest szczególnie rekomendowany dla pojazdów eksploatowanych w warunkach miejskich, gdzie krótkie dystanse nie sprzyjają efektywnemu wypalaniu się sadzy w filtrze GPF, co może prowadzić do jego zablokowania.

Stosowanie K2 GPF Go! pozwala na utrzymanie czystości w układzie paliwowym, co ma bezpośredni wpływ na zmniejszenie poziomu zanieczyszczeń katalizatora, układu recyrkulacji spalin (EGR) oraz turbosprężarki. Oznacza to dłuższe i bezawaryjne działanie tych komponentów z obniżonym ryzykiem awarii.

K2 GPF Go! jest odpowiedni do użycia we wszystkich rodzajach silników benzynowych.

Czy Twój samochód wymaga stosowania K2 GPF Go! 250ml?
Filtr GPF jest instalowany w samochodach z silnikiem benzynowym, które spełniają normę emisji spalin EURO 6, co oznacza, że dotyczy to większości pojazdów benzynowych produkowanych po roku 2018.


Komentarze (0)

No reviews
Product added to wishlist