Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++
Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++
Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++
Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++

Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++

102011099
wysyłka w 3 dni
13,99 zł

(13,99 zł szt.)

Nowy

W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi

Opis

Płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu.
DO WSZYSTKICH TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych.

Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.

SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12 ++ . Może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących : aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych.

W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology). Całkowicie zabezpiecza układ chłodzenia silnika przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy układu (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera trujących azotynów, amin i fosforanów - przyjazny dla środowiska.


*gwarancja 5 lat lub 1 000 000 km obowiązuje przy wyłącznym zalaniu układu chłodzenia oraz uzupełnianiu ewentualnych ubytków płynem DYNAGEL 2000+.

  • LATEM
    Temperatura wrzenia płynu 110°C zapewni sprawne działanie układu chłodzenia i ochronę silnika przed przegrzaniem nawet w ekstremalnych warunkach.
  • ZIMĄ
    Temperatura zamarzania -37°C gwarantuje skuteczną ochronę układu chłodzenia w czasie wysokich mrozów..

Normy i wymagania
Przekracza lub spełnia normy następujących producentów: VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 G),  MERCEDES BENZ 325.6, FORD (ESE M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT (41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (324 Typ Si-OAT 248 & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4), SCANIA TB145, MTU MTL5048.

Spełnia lub przekracza następujące normy: ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.


Sposób użycia
Przed przystąpieniem do wymiany płynu sprawdź zalecenia i uwagi dotyczące obsługi układu chłodzenia zawarte w instrukcji obsługi pojazdu.

Przy zimnym silniku opróżnij i przepłucz układ chłodzenia czystą wodą.
Sprawdź czy wszystkie zaciski przewodów i połączenia są szczelne.
Napełnij płynem układ do odpowiedniego poziomu, zgodnie z zaleceniem producenta pojazdu. Zamknij wlot zbiornika.
Uruchom silnik na kilka minut i włącz ogrzewanie.
Wyłącz silnik, skontroluj poziom płynu i uzupełnij w razie potrzeby.
Ubytki płynu w trakcie eksploatacji uzupełnij płynem DYNAGEL 2000. W sytuacji awaryjnej niewielkie ubytki można w okresie letnim uzupełnić wodą destylowaną.
Pamiętaj o kontroli poziomu płynu i stanu układu chłodzenia co najmniej raz w miesiącu i przed każdym dłuższym wyjazdem.


Komentarze (0)

No reviews

Zobacz także

Product added to wishlist