- Wyprzedaż!
Olej 5W30 Elf Evolution 900 SXR 5L A5 B5 API CF S
(169,48 zł szt.)
Opis
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-30
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem
silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej technologii syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Najnowsze silniki
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z
wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną
bezołowiową jak również gazem propan-butan.
Ciężkie warunki pracy
Opracowany pod szczególne wymagania silników benzynowych bez turbo
stosowanych w samochodach Renault. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej
i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w
najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
Oszczędność paliwa
Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od
4,2% do 10%,
Wydłużone przebiegi
Osiąganie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów do 30 000km
pomiędzy wymianami.
Doskonałe właściwości smarne
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części. Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
Czystość silnika
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących
zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
Niska lotność
Szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku,
Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Aprobaty międzynarodowe ACEA: A5 / B5
API: SL / CF
Homologacje konstruktorów RENAULT: RN 0700 (silniki benzynowe, bez RS i turbo)
FORD: WSS-M2C913-D (kompatybilna z wcześniejszą normą WSS-M2C913-C)
JAGUAR LAND ROVER: STJLR 03.5003
Komentarze (0)
Zobacz także