Płyn do chłodnic Dynagel 2000+ LONG-LIFE 1L G12 ++
(13,99 zł szt.)
W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi
Opis
Płyn do chłodnic typu „LONG-LIFE” o wydłużonym działaniu.
DO WSZYSTKICH
TYPÓW I MAREK SAMOCHODÓW, osobowych i ciężarowych.
Gwarantuje pełną ochronę układu chłodzenia silnika przez 5 lat lub 1 000 000 km*.
SPEŁNIA WYMAGANIA NORMY G12 ++ . Może być stosowany do wszystkich typów układów chłodzących : aluminiowych, żeliwnych lub mieszanych.
W 100% mieszalny z innymi płynami chłodniczymi. Oparty na technologii kwasów organicznych (Organic Acid Technology). Całkowicie zabezpiecza układ chłodzenia silnika przed korozją i kawitacją (gwałtowną przemianą fazową z fazy ciekłej w fazę gazową pod wpływem zmniejszenia ciśnienia). Chroni niemetalowe elementy układu (uszczelki, połączenia, mocowania) przed starzeniem. Nie zawiera trujących azotynów, amin i fosforanów - przyjazny dla środowiska.
*gwarancja 5 lat lub 1 000 000 km obowiązuje przy wyłącznym zalaniu układu chłodzenia oraz uzupełnianiu ewentualnych ubytków płynem DYNAGEL 2000+.
- LATEM
Temperatura wrzenia płynu 110°C zapewni sprawne działanie układu chłodzenia i ochronę silnika przed przegrzaniem nawet w ekstremalnych warunkach. - ZIMĄ
Temperatura zamarzania -37°C gwarantuje skuteczną ochronę układu chłodzenia w czasie wysokich mrozów..
Normy i wymagania
Przekracza lub spełnia normy następujących producentów:
VW, AUDI, SEAT, SKODA (TL 774 G), MERCEDES BENZ 325.6, FORD (ESE
M97B49-A, WSS-M97B44-D &ESD M97 B49-A), OPEL GM (QL130100), RENAULT
(41-01-001-D), VOLVO, CHRYSLER (MS 9176), GM (1899 M, US 6277 M), MAN (324 Typ
Si-OAT 248 & B&W D 36 5600), JOHN DEERE (H 24 B1 & C1), LEYLAND
TRUCKS (LTS 22 AF 10), MACK (014GS 17004), CUMMINS (85T8-2 & 90T8-4),
SCANIA TB145, MTU MTL5048.
Spełnia lub przekracza następujące normy: ASTM D3306, ASTM D 4985, SAE J 1034, BS 6580 (2010), AFNOR NF R15- 601, CUNA NC 956-16,UNE 26361 – 88, JIS K 2234, NATO S 759.
Sposób użycia
Przed przystąpieniem do wymiany płynu
sprawdź zalecenia i uwagi dotyczące obsługi układu chłodzenia zawarte w
instrukcji obsługi pojazdu.
Przy zimnym silniku opróżnij i przepłucz układ chłodzenia czystą
wodą.
Sprawdź czy wszystkie zaciski przewodów i połączenia są
szczelne.
Napełnij płynem układ do odpowiedniego poziomu, zgodnie z
zaleceniem producenta pojazdu. Zamknij wlot zbiornika.
Uruchom silnik na
kilka minut i włącz ogrzewanie.
Wyłącz silnik, skontroluj poziom płynu i
uzupełnij w razie potrzeby.
Ubytki płynu w trakcie eksploatacji uzupełnij
płynem DYNAGEL 2000. W sytuacji awaryjnej niewielkie ubytki
można w okresie letnim uzupełnić wodą destylowaną.
Pamiętaj o kontroli
poziomu płynu i stanu układu chłodzenia co najmniej raz w miesiącu i przed
każdym dłuższym wyjazdem.
Komentarze (0)
Zobacz także