Ceramizer CS do regeneracji silnika na 70 000 km !
(88,00 zł szt.)
Opis
CERAMIZER DO SILNIKÓW CZTEROSUWOWYCH BENZYNOWYCH, DIESLA, LPG, CNG, BIO, HYBRYDOWYCH (CS)
Dodatek do oleju silnika, preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji
silnika
Ceramizer CS tworzy warstwę regenerująco-ochronną na
metalowych powierzchniach tarcia silnika.
Warstwa ta wypełnienia ubytki w strukturze metalu i tym samym regeneruje powierzchnie tarcia silnika - w tym między innymi pierścienie tłokowe, gładzie cylidryczne, panewki.
Dodatkowo utwardza i podwyższa nawet 8-krotnie odporność na zużycie trących się powierzchni zwiększając mikrotwardość z 60 kg/mm2 (stop stali bez dodatku) do 400 - 450 kg/mm2 (z dodatkiem do silnika Ceramizer CS) - dzięki czemu zabezpiecza powierzchnie tarcia silnika przed dalszym zużyciem.
Dodatek do silnika Ceramizer CS można stosować do silników:
- czterosuwowych benzynowych
- LPG
- Diesel'a
- CNG
- BIO
- a także hybrydowych
Nadaje się do silników posiadających turbinę, wtryskiwacze, DPF lub FAP
Czas tworzenia warstwy i trwałość dodatku do silnika
Ceramizer
Proces tworzenia warstwy regeneracyjno ochronnej trwa 1
500 km - po takim przebiegu w pełni tworzy się powłoka ceramiczno-metalowa.
Trwałość powstałej powłoki to około 70 000 km przebiegu. Po tym przebiegu aby utrzymać efekt działania preparatu, zaleca się zastosowanie kolejnej dozy.
Korzyści ze stosowania Ceramizera CS
- Regeneracja silnika podczas eksploatacji poprzez dzialanie na powierzchnie tarcia, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
- Zmniejsza zużycie oleju i uciążliwe dymienie silnika (tzw. branie oleju, spalanie oleju, gdy silnik bierze olej).
- Redukuje zużycie paliwa między 3% a 15%
- Wycisza i wyrównuje pracę silnika.
- Zwiększa ciśnienia sprężania, dynamikę pojazdu - przywraca nominalną moc i sprawność.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika.
- Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjna metoda naprawcza (nie trzeba płacić za drogie części i usługi naprawcze).
- Zabezpiecza i chroni trące się powierzchnie silnika, na co najmniej 70 000 km.
- Nawet 5-krotnie zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia.
- Wydłuża o co najmniej o 50% czasu do następnej wymiany oleju silnikowego.
- Zmniejsza współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju)
- Zabezpiecza metalowe powierzchnie silnika przed korozją i szkodliwymi substancjami chemicznymi co jest szczególnie istotne przy pracy silnika na gorszej jakości paliwa lub przy wydłużonych przebiegach wymiany oleju.
- Zmniejsza emisję toksycznych składników spalin – CO, CO2, NOX, chroni środowisko naturalne.
- Zmniejsza ryzyko blokady (zapieczenia) pierścieni tłokowych.
- Eliminuje całkowicie suche starty. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych - nawet ponizej -30°C).
- Możliwość stosowania do dowolnych urządzeń, w tym przemysłowych, po wcześniejszej konsultację z naszym doradcą.
Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej
Zwrot niewielkich nakładów poniesionych na zakup, następuje już po pokonaniu 1000-2000 km.
pojemność opakowania : 4 ml
Komentarze (0)
Zobacz także