Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika

Ceramizer CS do regeneracji silnika na 70 000 km !

CERAMIZER CS
88,00 zł

(88,00 zł szt.)

Nowy

Opis

CERAMIZER DO SILNIKÓW CZTEROSUWOWYCH BENZYNOWYCH, DIESLA, LPG, CNG, BIO, HYBRYDOWYCH (CS)

Dodatek do oleju silnika, preparat do regeneracji silnika


Ceramizer CS - preparat do regeneracji silnika
Ceramizer CS tworzy warstwę regenerująco-ochronną na metalowych powierzchniach tarcia silnika.

Warstwa ta wypełnienia ubytki w strukturze metalu i tym samym regeneruje powierzchnie tarcia silnika - w tym między innymi pierścienie tłokowe, gładzie cylidryczne, panewki.

Dodatkowo utwardza i podwyższa nawet 8-krotnie odporność na zużycie trących się powierzchni zwiększając mikrotwardość z 60 kg/mm2 (stop stali bez dodatku) do 400 - 450 kg/mm2 (z dodatkiem do silnika Ceramizer CS) - dzięki czemu zabezpiecza powierzchnie tarcia silnika przed dalszym zużyciem.

Dodatek do silnika Ceramizer CS można stosować do silników:

  • czterosuwowych benzynowych
  • LPG
  • Diesel'a
  • CNG
  • BIO
  • a także hybrydowych

Nadaje się do silników posiadających turbinę, wtryskiwacze, DPF lub FAP


Czas tworzenia warstwy i trwałość dodatku do silnika Ceramizer
Proces tworzenia warstwy regeneracyjno ochronnej trwa 1 500 km - po takim przebiegu w pełni tworzy się powłoka ceramiczno-metalowa.

Trwałość powstałej powłoki to około 70 000 km przebiegu. Po tym przebiegu aby utrzymać efekt działania preparatu, zaleca się zastosowanie kolejnej dozy.

Korzyści ze stosowania Ceramizera CS

  • Regeneracja silnika podczas eksploatacji poprzez dzialanie na powierzchnie tarcia, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
  • Zmniejsza zużycie oleju i uciążliwe dymienie silnika (tzw. branie oleju, spalanie oleju, gdy silnik bierze olej).
  • Redukuje zużycie paliwa między 3% a 15%
  • Wycisza i wyrównuje pracę silnika.
  • Zwiększa ciśnienia sprężania, dynamikę pojazdu - przywraca nominalną moc i sprawność.
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika.
  • Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjna metoda naprawcza (nie trzeba płacić za drogie części i usługi naprawcze).
  • Zabezpiecza i chroni trące się powierzchnie silnika, na co najmniej 70 000 km.
  • Nawet 5-krotnie zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia.
  • Wydłuża o co najmniej o 50% czasu do następnej wymiany oleju silnikowego.
  • Zmniejsza współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju)
  • Zabezpiecza metalowe powierzchnie silnika przed korozją i szkodliwymi substancjami chemicznymi co jest szczególnie istotne przy pracy silnika na gorszej jakości paliwa lub przy wydłużonych przebiegach wymiany oleju.
  • Zmniejsza emisję toksycznych składników spalin – CO, CO2, NOX, chroni środowisko naturalne.
  • Zmniejsza ryzyko blokady (zapieczenia) pierścieni tłokowych.
  • Eliminuje całkowicie suche starty. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych - nawet ponizej -30°C).
  • Możliwość stosowania do dowolnych urządzeń, w tym przemysłowych, po wcześniejszej konsultację z naszym doradcą.


Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej

Zwrot niewielkich nakładów poniesionych na zakup, następuje już po pokonaniu 1000-2000 km.

pojemność opakowania : 4 ml

Komentarze (0)

No reviews

Zobacz także

Product added to wishlist