Zapisz się do naszego Newslettera i odbierz 5% rabatu na zakupy.
Brak produktów
19277
Nowy
3 Sztuki dostępne
Jest najnowocześniejszym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej TOTAL, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla większości producentów silników na Świecie.
Zastosowanie
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych. Zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem zaworów, bowiem wycisza on głośną pracę układu rozrządu.
Właściwości
Doskonałą płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy, wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika, bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach, bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika, szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku, całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.
Znacznie przekracza wymagania następujących norm międzynarodowych:
ACEA : A3/B4API:
SM/CF VOLKSWAGEN 502.00 / 505.00 MERCEDES-BENZ 229.5BMW BMW–LL-01 PORSCHE
Lepkość | 5W40 |
Na razie nie dodano żadnej recenzji.