Olej 5W30 Elf Evolution 900 SXR 1L
(39,10 zł szt.)
Opis
Jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym. Dzięki zastosowaniu ultra nowoczesnej technologii syntetycznej ELF oraz specjalnie dobranemu pakietowi modyfikatorów tarcia olej ten pozwala na znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa.
Najnowsze silniki
Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych
najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z
wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną
bezołowiową jak również gazem propan-butan.
Ciężkie warunki pracy
Opracowany pod szczególne wymagania silników benzynowych bez turbo
stosowanych w samochodach Renault. Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej
i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w
najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych
Oszczędność paliwa
Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od
4,2% do 10%,
Wydłużone przebiegi
Osiąganie w niektórych przypadkach maksymalnych dopuszczalnych przebiegów do 30 000km
pomiędzy wymianami.
Doskonałe właściwości smarne
Bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy a doskonała płynność w niskich temperaturach zapewniająca: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części. Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika,
Czystość silnika
Wyjątkowa stabilność cieplną i odporność na utlenianie, w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących
zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
Niska lotność
Szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku,
Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek
Aprobaty międzynarodowe ACEA: A5 / B5
API: SL / CF
Homologacje konstruktorów RENAULT: RN 0700 (silniki benzynowe, bez RS i turbo)
FORD: WSS-M2C913-D (kompatybilna z wcześniejszą normą WSS-M2C913-C)
JAGUAR LAND ROVER: STJLR 03.5003
Komentarze (0)
Zobacz także